• Język: Polski Polski
  • zmień

Język:

515-345-284 biuro@5tech.pl GWARANCJA NA WSZYSTKIE PRODUKTY 24 MIESIĄCE

Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Awaria Tuya Smart RESET MONITORA =ROZWIĄZANY=

Dzień dobry,

W dniu 04.12.2023 problem resetu monitorów został rozwiązany i nie występuje już na żadnym monitorze VERUS niezależnie od wersji oprogramowania. Przepraszamy za zaistniałą usterkę. Nieustannie pracujemy aby podobne usterki nie występowały w przyszłości.

Pozdrawiamy
Zespół 5Tech 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Dzień dobry,

problem resetującego się monitora jest nam znany. To co udało nam się do tej pory ustalić, to że nie jest to kwestia sprzętowa, a błąd leży po stronie aplikacji Tuya Smart. Problem został przez nas zgłoszony i praca nad jego naprawieniem już trwa. Natychmiastowym rozwiązaniem jest aktualizacja monitora. Wymaga to dodatkowego kroku i trzeba będzie na to poświęcić chwilę. W załączniku zamieszczamy plik instalacyjny do zaktualizowania monitora, a pod tym mailem instrukcje jak tego dokonać. Drugim (tymczasowym) rozwiązaniem na zapobiegnięcie resetu monitora przy jednoczesnym zachowaniu podglądu w aplikacji, jest wyłączenie widżetu pogodowego (Ustawienia Zaawansowane - Pogoda - wyłącz). Jeśli oba podane wyżej rozwiązania nie załatwią sprawy, należy usunąć monitor z aplikacji Tuya. Monitor przestanie się resetować, kosztem braku podglądu w telefonie. Za wszelkie problemy przepraszamy i dokładamy wszelkich starań by rozwiązać sytuację. Problem powinien być rozwiązany w najbliższym czasie. Wówczas będzie można połączyć się z aplikacją ponownie.

Pozdrawiamy
Zespół 5tech

Plik z załącznika wrzucić do głównego katalogu na karcie pamięci. Włożyć kartę do monitora, wejść w Multimedia -> Plik i z listy odnaleźć ten plik, kliknąć na niego i potwierdzić aktualizację. Podczas aktualizacji nie wyciągać karty i nie wyłączać zasilania monitora! Całość powinna potrwać ok 1 min. Po aktualizacji przywrócić ustawienia fabryczne. Prawdopodobnie koniecznie będzie ponowne połączenie monitora z aplikacją.

W przypadku gdyby po aktualizacji zniknęły napisy pod ikonkami, należy kliknąć w symbol "trybik" i w kolejnym oknie również w "trybik" a następnie zmienić język na inny niż aktualny i wrócić do Polskiego.

 

Plik do porania:

 

Plik jest spakowany. Przed użyciem należy go wypakować programem takim jak np WinRar, WinZip itp.

Data publikacji: 29.11.2023 09:36:31

Masz pytanie ? ZADZWOŃ 515 345 284 ZAMÓW RÓWNIEŻ PRZEZ TELEFON pon - pt. 9.00 -17.00
Kontakt
  • Five Trees Monika Latała
  • 30-399 Ul.Topografów 40
  • Kraków
O sklepie
Sklep www.5tech.pl w swojej ofercie posiada duży wybór wideodomofonów. Działamy w branży elektroniki użytkowej od 2014 roku, a teraz tworzymy własną markę "5Tech" Zaletą naszych produktów jest: Doskonała jakość! Najnowsze rozwiązania techniczne! nowoczesny deseign oraz atrakcyjne ceny. Naszym klientom zapewniamy pełne doradztwo techniczne, pomoc w doborze i konfiguracji sprzętu oraz dostosowanie dla indywidualnych potrzeb klienta. Opinie o nas i wideodomofonach można znaleźć na naszym profilu firmy Google.